srijeda, 7. studenoga 2012.

Subliminalne poruke 2. dio

Kao što sam već napisao, efekt subliminalnih poruka nestaje ukoliko ih postanemo svjesni jer tako subliminalne poruke više nisu samo podsvjesne nego ih i naša svijest registrira, te ih samim time možemo ''eliminirati''. Subliminalne poruke su prvenstveno stvorene u marketinške svrhe, kao svojevrsno ''pranje mozga'', a mogu se koristiti na način u kojem se gledatelja zastrašuje ili mu pomisao na kupovinu i posjedovanje određenog proizvoda stvara neopisiv užitak i zadovoljstvo. No nakon što su određeni ljudi shvatili kakvu moć nad čovjećanstvom imaju počeli su ih koristiti za širenje sotonizma, spiritizma i seksualizma. Najpoznatiji i najgori korisnik i širitelj takve vrste subliminalnih poruka je Walt Disney. On u svakom svojem filmu i crtiću ubacuje užasne i vrlo uznemirujuće kadrove. Ne vjerujete? Pogledajte ovo:


-Mala sirena













-Kralj lavova














Bolesno, zar ne? Primjera je još mnogo i njih ću vam pokazati u narednim postovima, a u sljedećem ću posvetiti pažnju sotonističkim porukama.

Nema komentara:

Objavi komentar